Jumalauta että nyppii. Miksi vitussa täytyy raahata kersat mukaan salille? MIKSI?! Tänäänkin meinasi hyvä treeni mennä vituiksi erään Einari-Elmerin takia. Siis perkele sentään! Mä inhoan kersoja salilla. Mä inhoan "treenaavia" kersoja salilla. Aina ne on tiellä tai aiheuttavat ties mitä vaaratilanteita (muille ja itselleen) kun ähisevät sen 20 kg:n tangon alla "kato äiskäääähh oon vahva!!1!11". Missä sitä paitsi on ees salin pitäjien vastuu, tai siis, miks vitussa sinne päästetään tollasia vaahtosammuttimen kokosia? Oon jo muutaman kerran valittanut kun kersat juoksee tiellä, kiljuu ja riehuu. Mut eihän mamin pikku nuppuset nyt häiriöksi oo, eihän =))) että vittu tuitui vaan teillekin.

Mä teen jotain uutta nyt, eli kirjaan syömiseni tähän mennessä (kello on jotain vähän yli kolme)

Kellonaikoja mä nyt muista enää, mut syömisten välillä on ollu 2-4h.

Aamupala: protskupatukka (syön kyllä yleensä täysjyväruisleipää, mut tänään tuli vähän kiirus...)

Välipala töissä: 2 Fazer Real Pala -leipää, päällä levitettä, kevytjuustoa, broilerinleikettä, salaattia ja kurkkua, 0,5l vettä (töissä meni vielä toinen 0,5l vesipullo)

Välipala ennen punttia: täysjyvämuroja pieni lautasellinen, mansikan ja vadelman paloja, kananmuna

1h punttitreeni (selkä-hauis-takareisi)

Lounas (myöhäinen sellainen :D): puoli lautasellista salaattia, kurkkua, tomaattia, raejuustoa ja munan puolikas, reilu desi täysjyväriisiä, kanan rintafileeleike

Kaloreista ei niin mitään hajua, eikä kyllä liikaa kiinnostakaan :)