Apua, mikä ihme mua vaivaa? Olen jo reilun viikon ajan ollut todella väsynyt. Kun pääsen töistä kotiin vedän äkkiä jotain ruokaa naamariin, mahdollisesti puntille ja sen jälkeen nukun helposti parikin tuntia.
Fyysisesti olen aivan loppu, joskin aamulla aikaisin herääminen ei tuotakaan vaikeuksia. Töissä on joo muutoksia, mutta päivät eivät varsinaisesti nyt niiiiin paljoa ole rankentuneet. Mistä ihmeestä tää taas johtuu? Lepopäiviä ollut aivan tarpeeksi, kroppa ehtii palautua hyvin edellisestä treenistä jne. Vai ehtiiköhän...

Viime kesänä epäilin jossain vaiheessa jo ylikuntoa, nyt käväissyt sama asia taas mielessä. Tiedä sitten..
Pakko kyllä myöntää, että viime aikoina treeneihin lähteminen on tuntunut välillä jopa ylivoimaisen vaikealta. Aina olen kuitenkin lähtenyt, ja hyvällä fiiliksellä sitten kotiin palannut. Jospa tää olis taas jotain väliaikaista motivaation katoamista...

bylpetrazickis0ww.jpg

Ja mun pitäs tekniikan ihmelapsena osata tätä koodipaskaa, mut en silti saa noita kuvia menemään tekstin viereen :( miten tää on nyt muka niin perkeleen vaikeeta taas?