Se on sitten juhannus nyt. Veden äärelle ei päästy, mutta jos kastua haluaa niin sen kuin vain astuu ulos. Tarkoitus olisi muutaman tunnin päästä lähteä kaverille grillailemaan ja nauttimaan sitä tuttua ilolientäkin. Yh, liikaa turhia kaloreita, mutta minkäs teet. Yritän olla stressaamattta liikaa asiasta.

Olin tässä sellaiset kaksi viikkoa kipeänäkin, ja vasta tällä viikoilla pääsin taas treenaamisen makuun. Maanantaina vedin punttireenin, tiistaina ja keskiviikkona treenit, torstaina puntti ja tänään kävin aamulla herättyäni vetämässä 1,5h lenkin ja ylämäkeen loikkatreenin. En ole vähään aikaan käynytkään juoksemassa, joten olinkin hieman ihmeissäni kuinka kevyeltä ja helpolta juoksu tuntui (tosin loikkimisen jälkeen meno ei ollutkaan enää ihan niin kevyttä kuin aikaisemmin :D).

Running.jpg


Olen hurahtanut jälleen myös leipomiseen, viime aikoina uunista on putkahtanut ulos täydellisen ihanaa kuiturikasta kauraleipää, mokkapaloja, mustikka-vaniljapullia, suklaahippukeksejä... Sokerin sijaan olen käyttänyt makeutusainetta, jauhoissa suosinut täysjyväjauhoja ym monivilja/grahamjauhoja jne. Olen myöskin tehnyt puolikkaita annoksia, ettei täällä pursuisi kaapit noita herkkuja. Minulla kun on maailman paras itsekuri.. Yritän tosin puolustellen selitellä itselleni, että kulutukseni on myös melko suurta luokkaa, mutta mutta.. Kyllä se omatunto jaksaa silti välillä napista.

Syömisen sijaan enemmän minua stressaa tällä hetkellä liikunnan määrä. Vaikka liikun jo aivan riittävästi nytkin, sietokykyni rajoilla, niin silti piiskaan itseäni useammin lenkkipolulle, salille jne. Tiedän kyllä levonkin merkityksen ja tarpeellisuuden, mutta treenaamisen huumetta on saatava jatkuvasti lisäälisäälisää!

Apua.

Mutta hyvää juhannusta kaikille!

edit// Lisäsin uuden laskurin, vanha kun ei jostain syystä suostunut toimimaan. Eipä sillä, että täällä kovin moni olisi käynytkään :(