Ensimmäinen blogikirjoitukseni ikinä.

Miksi minäkin päätin luoda oman blogini?
Miksi minun ajatukseni olisivat niin arvokkaita, että ansaitsevat päästä luetuiksi?

Koska minä haluan kirjoittaa.
Räjähdän muuten, sydämeni tuntuu jo nyt pakahtuvan kaikista näistä kokemistani tunteista.

Pitäisiköhän minun esitellä itseni jotenkin?
Vai pitäisikö minun antaa lukijoiden luoda omat mielikuvansa minusta pelkästään tekstieni perusteella?

Olen parikymppinen nuori nainen.
Olen urheiluaddikti, punttisali on toinen kotini erään palloiluhallin ohella.
Seurustelen ihanan miehen kanssa, joka on minulle aivan liian hyvä.
13-vuotiaasta asti olen kärsinyt jonkinasteisesta syömishäiriöstä.
Itsetuntoni on surkea.
Välillä on parempia päiviä, jopa viikkoja, jolloin en jaksa ajatella ruokaa 24/7.
Nämä ovat tosin harvassa.
Mitään anoreksiaa tai bulimiaa en ole koskaan sairastanut, olin liian huono niihinkin.

Haluaisin olla vahvempi.
Vahvin.